مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-05سياسي

مدیران اسدآباد از برخورد ویترینی با شعار سال پرهیز کنند


سرپرست فرمانداری اسدآباد بر لزوم پرهیز مدیران این شهرستان از برخورد ویترینی با شعار سال تاکید کرد و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان برای تحقق شعار سال ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(اسفند 98) در کشور رسیده بود و با تدابیر عالمانه ی این دولت و واردات میلیونها دز واکسن، اکنون در 15 فروردین 1401 این شماره مرگ و میر به 38 نفر کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، گفت: نکته اصلی و حائز اهمیت برای ما تحقق عینی و عملی شعار مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در سال جدید است و ما امسال باید در اسدآباد شاهد تحقق عملی این شعار باشیم.

سرپرست فرمانداری اسدآباد با تاکید بر لزوم پرهیز مدیران شهرستان اسدآباد از برخورد ویترینی با شعار سال، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی وانجام کار محتوایی بر روی شعار سال لازم است بدین ترتیب، علاوه بر انجام کار محتوایی باید همزمان ظرفیت های شهرستان نیز احصاء شود.

وی با بیان اینکه برای انجام این امر نیازمند مشارکت صددرصدی تمام دستگاه های اجرایی شهرستان هستیم، گفت: در راستای تحقق کامل شعار سال باید شرکت های دانش بنیان موجود تقویت و زمینه تشکیل دیگر شرکت های دانش بنیان را فراهم کنیم و در کنار این مهم از توان و ظرفیت بخش خصوصی نیزنهایت استفاده را بب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اسدآباد از برخورد ویترینی با شعار سال پرهیز کنند

مدیران اسدآباد از برخورد ویترینی با شعار سال پرهیز کنند