مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-05حوادث

تحقق 29 فقره رهایی از قصاص توسط دستگاه قضایی کرمان


کل دادگستری استان کرمان از تحقق 29 فقره رهایی از قصاص با تلاش مسئولان قضایی استان در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در کنار روحیه گذشت و صلح دوستی مردم کرمان، تلاش های مسئولان قضایی استان و مساعدت های سران طوایف و ریش سفیدان، سال گذشته تعداد صلح و سازش و رهایی از قصاص در استان کرمان مسرت بخش بود.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تحقق 29 فقره صلح و سازش در استان کرمان افزود: سال 1400 تلاش های بسیاری برای ایجاد صلح و سازش و بازگشت تعدادی از محکومان قصاص به آغوش خانواده صورت گرفت.

وی همچنین به تدوین و اجرای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار اشاره و خاطرنشان کرد: این عمل از ابتکارات دادگستری کل استان بوده و برای نخستین بار در سطح کشور در استان کرمان اجرایی شده است.

موحد اظهار داشت: تلاش های گسترده شورا های حل اختلاف استان در راستای ایجاد سازش در پرونده ها به نتایج بسیار خوبی ختم شده و این استان جایگاه خوبی را در سطح کشور در این زمینه به خود اختصاص داده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه به تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر استفاده از ارفاقات قانونی و اعطای عفو به زندانیان واجد شرایط اشاره کرد و افزود: با توجه به این تاکیدات و دغدغه های مسئولان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 29 فقره رهایی از قصاص توسط دستگاه قضایی کرمان

تحقق 29 فقره رهایی از قصاص توسط دستگاه قضایی کرمان