مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-05سياسي

صادرات بنزین 500 تومانی یکی از دلایل تفحص شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی


عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس، صادرات بنزین 500 تومانی، برندینگ، ضعف در دوگانه سوز کردن خودروها و نحوه تامین کاتالیست ها را دلایل تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالعلی رحیمی مظفری عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 16 فروردین) مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی را قرائت کرد.

متن این گزارش به شرح ذیل است: در اجرای ماده (212) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، ابتدائاً اطلاعات واصله از دستگاه های اجرایی در مورخ 1400/03/31در اختیار متقاضیان تحقیق و تفحص قرار گرفت و نظر به اظهار مورخ 1400/03/31متقاضیان مبنی بر عدم کفایت اطلاعات ارائه شده کمیسیون، موضوع درجلسه رسمی مورخ - کمیسیون که با حضور 19 نفر حاضرین از نمایندگان عضو کمیسیون، متقاضیان تحقیق و تفحص مطرح و پس از استماع نظرات طرفین، ضرورت انجام تحقیق و تفحص در محورهای ذیل به تصویب رسید.

محورهای تحقیق و تفحص: 1-ابهامات موجود در خصوص صادرات فرآورده های نفتی (اخیرا گزارشی در خصوص صادرات بنزین 500 تومانی منتشر شد) که این موارد عمدتا مربوط به دولت گذشته به ویژه در دوران تحریم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بنزین 500 تومانی یکی از دلایل تفحص شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی

صادرات بنزین 500 تومانی یکی از دلایل تفحص شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی