مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-05اقتصادي

کردستانی ها در تعطیلات نوروز 43 هزار بار با سامانه 121 تماس گرفتند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از ثبت بیش از 43 هزار تماس از طریق مشترکین با سامانه 121 این شرکت خبر داد و گفت: تماس های صورت گرفته در کمترین زمان ممکن بررسی و مشکلات مربوطه مرتفع گردید.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از ثبت بیش از 43 هزار تماس از طریق مشترکین با سامانه 121 این شرکت خبر داد و گفت: تماس های صورت گرفته در کمترین زمان ممکن بررسی و مشکلات مربوطه مرتفع گردید.

هیوا لهونیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال 48 اکیپ عملیاتی و مراکز فوریت های برق در سطح شهرستان های تابعه و 35 مرکز خدمات برق روستایی به صورت 24 ساعته به همشهریان کردستانی خدمات ارائه نمودند.

وی افزود: با فعالیت 90 نفر به صورت روزانه در قالب 48 اکیپ عملیاتی، تلاش شد تا با تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان در ایام تعطیلات جلوگیری به عمل آید.

لهونیان با تاکید بر اینکه سامانه 121 یکی از مهمترین پل های ارتباطی بین مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق استان جهت رفع مشکلات مربوط به حوزه برق است، افزود: مشترکین برق می توانند در صورت بروز خاموشی برق منزل یا محل کار، روشنایی معابر و یا مشاهده حوادث از جمله برخورد خودرو با تیر برق، افتادن درخت بر روی شبکه برق و پارگی سیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستانی ها در تعطیلات نوروز 43 هزار بار با سامانه 121 تماس گرفتند

کردستانی ها در تعطیلات نوروز 43 هزار بار با سامانه 121 تماس گرفتند