مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-05فناوري

چطور از سیستم ها در برابر ویروس، بدافزار و هکر محافظت کنیم؟


یک کارشناس فناوری اطلاعات با بیان اینکه امنیت و حریم خصوصی در دنیای مجازی اهمیت ویژه ای دارد، گفت: به روزرسانی نرم افزارها، استفاده از آنتی ویروس و ضدبدافزار، - یک کارشناس فناوری اطلاعات با بیان اینکه امنیت و حریم خصوصی در دنیای مجازی اهمیت ویژه ای دارد، گفت: به روزرسانی نرم افزارها، استفاده از آنتی ویروس و ضدبدافزار، استفاده از گذرواژه های قوی، دقت به ایمیل های دریافتی و نصب و دانلود فقط از منابع رسمی از مهم ترین اقدامات اولیه و ضروری برای افزایش امنیت سیستم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که حملات سایبری در داخل دنیای مجازی کم نیست، شما نباید از امنیت سیستم تان غافل شویم و لازم است حداقل یک سری کارهای اولیه برای حفاظت از سیستمتان انجام بدهید تا جلوی ورود هکرها را بگیرید.

در این راستا علی اصغر زارعی -کارشناس فناوری اطلاعات- در گفت وگو با ایسنا به یک سری از اقدامات اولیه و ضروری برای افزایش امنیت سیستم اشاره کرد.

به روزرسانی نرم افزارها وی با بیان اینکه بسیاری از افراد به دلیل محدودیت های اینترنت از به روزرسانی ویندوز و بسیاری از نرم افزارها غافل می شوند، گفت: در صورتی که این کار بسیار مهم و ضروری است.

اگر برنامه هایی که استفاده می کنید، این قابلیت را دارند که به طور خودکار آپدیت شوند حتماً این قابلیت را فعال کنید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور از سیستم ها در برابر ویروس، بدافزار و هکر محافظت کنیم؟

چطور از سیستم ها در برابر ویروس، بدافزار و هکر محافظت کنیم؟