مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-05دانش

از این حق طلبی کوتاه نمی آییم


مژگان خالقی، استاد دانشگاه تاکید دارد که وزارت علوم حتما باید پاسخگوی اتفاقاتی که برای جشنواره تئاتر دانشگاهی رخ داده باشد و اصلا نمی توان از این حق خواهی کوتاه آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعریف سمتی به عنوان دبیر علمی جشنواره تئاتر دانشگاهی و انتصاب رحمت امینی به این عنوان، از اواخر اسفند سال گذشته سبب شد نام این جشنواره در یک ماه گذشته بیش از پیش، بر سر زبان ها بیفتد و دانشجویان تئاتر و بخشی از جامعه تئاتری که دغدغه تئاتر دانشگاهی و جشنواره آن را دارند، در این مدت در این باره مطالب گوناگونی را بیان کرده اند.

مژگان خالقی هم از جمله استادانی است که در سال های نه چندان دور به عنوان دانشجو در جشنواره تئاتر دانشگاهی شرکت داشته و اتفاقا دانشجوی پر شر و شوری هم بوده و حالا از جایگاه استاد دانشگاه به این جشنواره می نگرد.

هرچند او در جای جای سخنان خود، دوره دانشجویی خویش را به یاد می آورد.

او در گفتگو با ایسنا بخشی از مشکلات همیشگی جشنواره تئاتر دانشگاهی را تشریح و یادآوری می کند که این جشنواره همواره تحت فشار بوده ولی این فشار در دوره هایی بیشتر بر آن تحمیل شده است.

خالقی همچنین تاکید دارد که مساله اخیر جشنواره، فراتر از اشخاص است و صِرف انتقاد از رحمت امینی برای پذیرش عنوان دبیر علمی جشنواره، کوچک کردن مسائل جشنواره تئاتر دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از این حق طلبی کوتاه نمی آییم

از این حق طلبی کوتاه نمی آییم