مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-05اقتصادي

اجرای طرح آزمایشی نظارت بر عملکرد بانک های دولتی در سطح استان


وزیر امور اقتصادی و دارایی از اجرای آزمایشی نظارت ادارات کل استانی این وزارتخانه بر عملکرد بانک های دولتی در سطح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر سید احسان خاندوزی طی سخنانی در جلسه وبیناری با مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان های وزارت اقتصاد، با قدردانی از عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه به جهت به سرانجام رساندن فرآیند انتصابات این ادارات کل، اظهار داشت: ما موفق شدیم، در همان مهلت مدنظر رییس جمهور، با رعایت شرایط و طی مقدمات قانونی و هماهنگی لازم با مقامات استانی، یکی از منظم ترین، قاعده مندترین و منضبط ترین فرآیندها در زمینه تحولات استانی و انتصابات را طی کنیم و توانستیم کارنامه ای داشته باشیم که به جهت کارآمدی و تخصص از یکسو و همگرایی با سیاست های دولت از سوی دیگر، کاملاً نمره قبولی می گیرد.

وی اظهار داشت: امیدوارم این نوسازی در سطح مدیران کل استان ها با همین منطق تخصص و تعهد و شعار تحولی که دولت سیزدهم در سرلوحه برنامه های خودش قرار داده، پیش برود و بتواند کمک کند، سرعت پیشبرد امور، نسبت به سال گذشته افزایش بیابد.

وزیر اقتصاد خطاب به مدیران کل استانی این وزارتخانه گفت: در سال 1401 ما و همه دوستان، متعهد به این هستیم که مبتنی بر یک نقشه راه، ادامه فعالیت بدهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آزمایشی نظارت بر عملکرد بانک های دولتی در سطح استان

اجرای طرح آزمایشی نظارت بر عملکرد بانک های دولتی در سطح استان