مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-05ورزشي

یوسفی افشار سکوتش را شکست: با بنا مشکلی ندارم/ مربی فرنگی تیم ملی کشتی آزاد هستم!


مشاور عالی رییس فدراسیون کشتی در امور فنی، گفت: هیچ مشکلی با محمد بنا ندارم و در این مدت نیز شده ساعت ها با هم صحبت کردیم و قدم زده ایم.

- یوسفی افشار سکوتش را شکست: با بنا مشکلی ندارم/ مربی فرنگی تیم ملی کشتی آزاد هستم! مشاور عالی رییس فدراسیون کشتی در امور فنی، گفت: هیچ مشکلی با محمد بنا ندارم و در این مدت نیز شده ساعت ها با هم صحبت کردیم و قدم زده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیلی از کشتی گیران از حسن یوسفی افشار به عنوان مغز متفکر و آنالیزور درجه یک کشتی فرنگی در ایران یاد می کنند؛ فردی با خصوصیات اخلاقی خاص که بر سر مسائل فنی وشیوه انتخاب ملی پوشان در یک دهه اخیر با سرمربیان تیم ملی اختلاف دیدگاه داشته است.

دوری چندین ساله یوسفی افشار از سطح اول کشتی ایران، نشان می دهد وی از آن دست مربیانی است که حاضر نیست تحت هر شرایطی مشغول به کار شود و پا بر روی اصول خود بگذارد، فردی که علی رغم داشتن انتقادات جدی به موارد فنی طی سال های گذشته، هیچ گاه حاضر به مصاحبه نشد و در بدترین شرایط نیز مصاحبه ای علیه محمد بنا یا سایرین انجام نداد تا حداقل کشتی از سوی او وارد حاشیه نشود.

با روی کار آمدن علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی و با توجه به اعتقاد راسخ او به توانایی های فنی یوسفی افشار، وی ابتدا به عنوان رییس انستیتو کشتی به عنوان یکی از ارکان مهم و مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسفی افشار سکوتش را شکست: با بنا مشکلی ندارم/ مربی فرنگی تیم ملی کشتی آزاد هستم!

یوسفی افشار سکوتش را شکست: با بنا مشکلی ندارم/ مربی فرنگی تیم ملی کشتی آزاد هستم!