مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-05سياسي

سازوکار مجلس برای اجرای راهبردهای کلان شورای عالی فضای مجازی در داده و اطلاعات ملی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور اجرای سیاست ها و راهبردهای کلان شورای عالی فضای مجازی در داده و اطلاعات ملی کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی را به کمیسیون داده ها و اطلاعات ملی ارتقا دادند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور اجرای سیاست ها و راهبردهای کلان شورای عالی فضای مجازی در داده و اطلاعات ملی کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی را به کمیسیون داده ها و اطلاعات ملی ارتقا دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح مدیریت یکپارچه داده ها و اطلاعات ملی را بررسی کرده و مواد 1، 2 و 3 این طرح را به تصویب رساندند.

بر اساس ماده 1 این طرح؛ اصطلاحات بکار رفته در این قانون به شرح زیر است: الف) دستگاه ها و نهادهای مشمول این قانون: عبارت است از دستگاه ها و نهادهای موضوع ماده (1) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مصوب 10/11/1395 ، ماده (5) قانون خدمات کشوری مصوب8/7/1386 و ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی مصوب 14/ 12/ 1395 و بند (د) ماده (1) قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب 31/ 5/ 1388 ، ماده (1) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری – صنعتی جمهوری اسلامی ایران مصوب 7/ 6/ 1372 با اصلاحات و الحاقات بعدی و ماده (1) قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار مجلس برای اجرای راهبردهای کلان شورای عالی فضای مجازی در داده و اطلاعات ملی

سازوکار مجلس برای اجرای راهبردهای کلان شورای عالی فضای مجازی در داده و اطلاعات ملی