مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-05اقتصادي

رشد 38 درصدی مسافرت های هوایی در لارستان


مدیرکل فرودگاه بین المللی شهرستان لارستان در استان فارس اعلام کرد که ایام تعطیلات نوروز امسال شاهد افزایش 38 درصدی در تعداد پروازهای این فرودگاه بودیم.

- امین الله صولتی سه شنبه 16 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: نوروز امسال بالغ بر 6 هزار مسافر با 58 سورتی پرواز داخلی و خارجی از طریق فرودگاه بین المللی لارستان جابه جا شده اند که این میزان نشان دهنده رشد بیش از 38 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

صولتی دلیل مهم کاهش پرواز در نوروز سال گذشته را محدودیت های کرونایی اعلام و خاطرنشان کرد: در مدت تعطیلات نوروزی امسال حدود 158 هزار کیلوگرم بار از طریق فرودگاه لارستان ارسال یا پذیرش شده که افزایش 67 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال را نشان می دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: بیشترین حجم مسافر و بار جا به جا شده از طریق فرودگاه بین المللی لارستان مربوط به نیمه دوم تعطیلات و روز نهم فروردین امسال بود که هزار مسافر در قالب پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه جا به جا شدند.

او خاطرنشان کرد: البته برخی ناهماهنگی ها و توقف پروازها از سوی برخی شرکت های هواپیمایی در روزهای نخست تعطیلات نوروز امسال در فرودگاه بین المللی لارستان نگرانی هایی را برای شهروندان و مسافران ایجاد کرد که واکنش هایی را هم از سوی مسئولان شهرستان در پی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 38 درصدی مسافرت های هوایی در لارستان

رشد 38 درصدی مسافرت های هوایی در لارستان