مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-05سياسي

محرمانه دانستن اطلاعات جزیی یکی از مشکلات کنونی و مانع شفافیت است


در موضوع کالاهای اساسی ناهماهنگی بین دستگاه ها و جزیره ای عمل کردن و ملک شخصی پنداشتن اطلاعات و محرمانه دانستن اطلاعات جزیی بخشی از مشکلات است که باید آنرا تغییر بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح مدیریت یکپارچه داده ها واطلاعات ملی در دستور کار جلسه علنی امروز (سه شنبه 16 فروردین) مجلس قرار داشت.

  سیدغنی نظری خانقاه در مخالفت با کلیات طرح مذکور، اظهار داشت: کلیت طرح مدیریت یکپارچه داده و اطلاعات امری ضروری بوده و برای منسجم شدن دستگاه ها است.

نماینده خلخال در مجلس گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور عدم هماهنگی دستگاه ها به شمار می رود، حال آیا این طرح توان هماهنگ سازی دستگاه ها را داشته و می تواند 30 دستگاه را مکلف کند که داده ها را میل شخص خود ندانسته و داده ها را به سایر دستگاه ها ارائه کنند.

وی ادامه داد: مشکل اساسی این است که دستگاه ها با یکدیگر هماهنگی ندارند حال آیا در این قانون پیش بینی شده است که ضمانت اجرایی طرح در صورت استنکاف هر یک از دستگاه ها چه چیزی است.

نماینده مردم خلخال در مجلس با بیان اینکه یکپارچه سازی اطلاعات بسیار مهم بوده اما این امر به زیرساخت نیاز دارد، تصریح کرد: آیا زیرساخت های لازم برای اجرای طرح وجود داشته و واحدی برای هماهنگی میان دستگاه ها و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرمانه دانستن اطلاعات جزیی یکی از مشکلات کنونی و مانع شفافیت است

محرمانه دانستن اطلاعات جزیی یکی از مشکلات کنونی و مانع شفافیت است