مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-05سياسي

مدیریت یکپارچه اطلاعات قدمی اساسی برای توسعه دولت الکترونیک است


نماینده تهران در مجلس با تاکید بر اینکه طرح مدیریت یکپارچه اطلاعات قدمی اساسی برای توسعه دولت الکترونیک است گفت: مخاطب طرح بخش خصوصی نیست و نباید نگرانی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح مدیریت یکپارچه  داده ها واطلاعات ملی در دستور کار جلسه علنی امروز ( سه شنبه 16 فروردین) مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

  زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس در موافقت با کلیات طرح مدیریت یکپارچه داده و اطلاعات اظهار داشت: ضرورت تصویب این طرح برای همگان محرز است، ما امروز نیاز داریم در عصر دیجیتال با تشکیل یک کمیته ویژه، حکمرانی بر داده ها و اطلاعات را در کشور پیاده سازی کنیم و به صورت یکپارچه از این داده ها و اطلاعات استفاده کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون دوام که در این طرح پیش بینی شده و اعضای آن توسط شورای عالی فضای مجازی برگزیده می شوند، می تواند یکپارچگی خوبی را در این حوزه ایجاد و آیین نامه ها و مقررات به روزی را در حوزه کسب و کارهای فضای مجازی به تصویب برساند.

وی یادآور شد: امروز یک میلیون و 800 هزار شغل با اشتغال آفرینی 9 میلیون نفر در فضای مجازی ایجاد شده و ما نیازمند این هستیم که از داده های مربوطه به کسب و کارهای مجازی حمایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت یکپارچه اطلاعات قدمی اساسی برای توسعه دولت الکترونیک است

مدیریت یکپارچه اطلاعات قدمی اساسی برای توسعه دولت الکترونیک است