موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-05بين الملل

رییس جمهوری آلمان: در ارزیابی از پوتین اشتباه کردم


فرانک والتر اشتاین مایر برای نخستین بار اذعان کرد، در سال های گذشته در تعامل سیاسی با روسیه دچار اشتباه هایی شده است.

او به دلیل مواضع همدلانه با مسکو و خوش بینی نسبت به روابط با روسیه با انتقادهای سختی روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دویچه وله، فرانک والتر اشتاین مایر، رییس جمهوری آلمان سرانجام به انتقادهای روزافزون به خاطر پافشاری بر تعامل با روسیه در سال های گذشته واکنش نشان داد.

او که زمانی رییس دفتر صدراعظم سابق آلمان، گرهارد شرودر و در دو دولت آنگلا مرکل وزیر خارجه بود برای نخستین بار اذعان کرد در سیاست های مرتبط با روسیه دچار خطاهایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آلمان، اشتاین مایر در برلین تاکید کرد جانبداری او از پروژه خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورد استریم 2 یک اشتباه آشکار بوده است.

پافشاری بر اعتماد به روسیه به عنوان تامین کننده اصلی انرژی مورد نیاز آلمان موضوعی است که اغلب سیاستمداران سوسیال دموکرات و محافظه کار آلمانی در سال های گذشته در مورد آن اتفاق نظر داشته اند.

این اعتماد پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین به یک معضل جدی تبدیل شد؛ آلمان مایل است برای فشار بر مسکو تحریم ها علیه روسیه را تشدید کند، اما وابستگی اش به واردات انرژی از این کشور اجازه این کار را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری آلمان: در ارزیابی از پوتین اشتباه کردم

رییس جمهوری آلمان: در ارزیابی از پوتین اشتباه کردم