مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-05اجتماعي

احداث درمانگاه مطالبه فرهنگیان بروجردی/خیرین مشارکت کنند


معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش بروجرد احداث درمانگاه فرهنگیان را مطالبه فرهنگیان بروجردی دانست و از خیرین خواست در این زمینه مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهرافزون امروز سه شنبه در جلسه با خیرین سلامت بروجرد پیرامون درمانگاه فرهنگیان شماره 2 اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش بروجرد با داشتن بیش از 62 هزار دانش آموز و هشت هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته بیشترین نیروی انسانی را دارا است.

وی ادامه داد: تقریباً نیمی از این افراد ساکن در شهرک های اطراف شهر هستند و با توجه به این موضوع که هیچ درمانگاهی در این محدوده وجود ندارد لازم دانستیم که نسبت به مطالبه همکاران در خصوص ایجاد درمانگاه اقدام عملی صورت گیرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری های مستمر از دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل آموزش و پرورش توانستیم پروانه درمانی را کسب کنیم.

مهرافزون گفت: برای احداث و تأسیس درمانگاه جانمایی فضایی مناسب صورت گرفت و عملیات آماده سازی آن شروع شده است.

وی یادآور شد: با توجه به هزینه های بالای احداث درمانگاه پیگیر جذب خیرین در این رابطه شدیم و خدا را شکر تا به حال توانستیم چندین خیر را با همت و تلاش خیر فرهنگی مجتبی دباغی جذب کرده و با سرعت بالاتری کار عمرانی این فضا را ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث درمانگاه مطالبه فرهنگیان بروجردی/خیرین مشارکت کنند

احداث درمانگاه مطالبه فرهنگیان بروجردی/خیرین مشارکت کنند