مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-05حوادث

«زودپز» جان مادر 34 ساله را گرفت/ جزییات حادثه از زبان آتش نشان ها


رییس آتش نشانی فرخشهر در خصوص جزییات مرگ مادر جوان گفت: زودپز بعد از ترکیدن به سقف برخورد و در ادامه به سر مرحومه اصابت می کند.

- روح الله عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: حوالی ساعت 9 صبح روز گذشته همسایگان منزلی در فرخشهر صدای انفجار می شنوند اما اقدامی انجام نمی دهند تا اینکه حوالی ساعت یک بعدازظهر از همان منزل تماسی با اورژانس و آتش نشانی گرفته می شود.

رییس آتش نشانی فرخشهر افزود: بعد از اعزام نیروهای آتش نشانی و انتظامی به محل و بررسی های انجام شده خبر فوت بانوی 34 ساله بر اثر ترکیدگی زودپز تایید می شود.

وی به جزییات حادثه اشاره کرد و ادامه داد: پسر این خانواده پس از بازگشت از مدرسه و دیدن مادر در این وضعیت نامناسب همسایگان و اورژانس را خبر می کند.

عباسی با بیان اینکه همسایگان در تماس با آتش نشانی تعلل کردند، گفت: زودپز بعد از ترکیدن به سقف برخورد و در ادامه به سر مرحومه اصابت می کند و این خانم در اثر خونریزی فوت می کند.

وی در ادامه در توصیه به شهروندان بیان داشت: در هنگام استفاده از زودپز در درجه اول به استاندارد بودن این وسایل دقت شود اما در کل بهتر است کمتر از این وسایل برای پخت غذا استفاده شود.

عباسی در پایان با بیان اینکه باید هرازگاهی مسیر سوپاپ های اطمینان زودپز چک شود، اظهار داشت: اگر به ناچار مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زودپز» جان مادر 34 ساله را گرفت/ جزییات حادثه از زبان آتش نشان ها

«زودپز» جان مادر 34 ساله را گرفت/ جزییات حادثه از زبان آتش نشان ها