مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-05اقتصادي

قطعه بندی مرغ در ایلام باید در حضور مشتری صورت گیرد


معاون دامپزشکی ایلام با بیان اینکه توزیع و عرضه هرگونه مرغ قطعه بندی شده به صورت فله ای اکیدا ممنوع است گفت: مرغ باید در مراکز عرضه در حضور خود مشتری قطعه بندی شود.

- خادمی معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: توزیع و عرضه هرگونه مرغ قطعه بندی شده به صورت فله ای اکیدا ممنوع است، مرغ باید در مراکز عرضه در حضور خود مشتری قطعه بندی شود تا شرایط دیفراست مرغ منجمد و عرضه به عنوان مرغ تازه فراهم نشود.

وی افزود: تعدادی از عاملان عرضه،  فرآورده های خام دامی منجمد را دیفراست کرده و تحت عنوان مرغ تازه کشتار روز قطعه بندی کرده و به مشتری تحویل می دهند.

معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام ادامه داد: لذا اکیپ های  نظارتی و بازرسین بهداشتی این اداره کل در صورت مشاهده اینگونه موارد ضمن جمع آوری و ضبط فرآورده قطعه بندی شده فله ای و فاقد بسته بندی مجاز، با عاملین اینگونه تخلفات برخورد و به مراجع قضایی معرفی می کند.

وی در پایان گفت: از هم استانی های گرامی درخواست داریم از خرید مرغ قطعه بندی شده که در حضور آنها تهیه نشده باشد و یا فاقد بسته بندی مجاز و درج مشخصات و قیمت مصوب است خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات موارد را به تلفن ارتباط مردمی روابط عمومی اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه بندی مرغ در ایلام باید در حضور مشتری صورت گیرد

قطعه بندی مرغ در ایلام باید در حضور مشتری صورت گیرد