مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-05پزشكي

خدمت رسانی داروخانه هلال احمر گلستان به 6000 نفر در نوروز


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان از ارائه خدمات داروخانه هلال احمر و مراکز توانبخشی استان به بیش از 6 هزار بیمار مراجعه کننده در ایام نوروز خبر داد.

- دکتر حمید استیری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه داروخانه هلال احمر به دلیل تامین و توزیع به موقع داروهای مورد نیاز مردم اعم از داروهای تخصصی، داروهای پرونده ای و داروهای تک نسخه ای که اکثرا تحت پوشش بیمه های جاری کشور است، از نقش و اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارو برخوردار است، اظهار کرد: تامین داروهای تخصصی نظیر ام اس، شیمی درومانی و بیمارهای خاص از مهمترین و اصلی ترین خدمات دارویی داروخانه هلال احمر استان است.

وی با بیان اینکه تکنسین های دارویی این داروخانه، دارو را با رویکرد تامین دارو از طریق بیمه های جاری کشور برای مراجعه کننده تهیه می کنند تا بیمار کمترین هزینه را در تهیه دارو متحمل شود، افزود: تمام تلاش ما این است که فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بیمار به چز رنچ بیماری دغدغه دیگری به نام بیمه و مسائل مالی و دارو نداشته باشد را محقق کنیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان با تاکید بر اینکه داروخانه هلال احمر گرگان در ایام نوروز 1401 به 5 هزار و 903 مراجعه کننده خدمات دارویی ارائه داده است، تصریح کرد: این داروخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی داروخانه هلال احمر گلستان به 6000 نفر در نوروز

خدمت رسانی داروخانه هلال احمر گلستان به 6000 نفر در نوروز