مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-05فرهنگي

انتصاب رییس هیات انتخاب و داوران جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی


علی رویین تن، کارگردان و تهیه کننده سینما به عنوان مشاور دبیر و رییس هیات انتخاب و داوران سیزدهمین جشنواره فیلم های ورزشی منصوب شد.

- علی رویین تن، کارگردان و تهیه کننده سینما به عنوان مشاور دبیر و رییس هیات انتخاب و داوران سیزدهمین جشنواره فیلم های ورزشی منصوب شد.

با حکم سیدمجتبی علوی دبیر و عبدالحمید احمدی، رییس شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، علی رویین تن، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینما به عنوان رییس هیات انتخاب و داوران سیزدهمین جشنواره فیلم های ورزشی منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎های ورزشی (Ficts) است که به منظور رقابت بین فیلمسازان، برنامه سازان، کشف استعدادهای جوان و معرفی چهرهای خلاق، همگام با سیاست های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و FICTS در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلم های ورزشی برگزار می شود.

در این دوره علاوه بر فیلم‎های سینمایی، مستند (کوتاه و بلند)، داستانی (کوتاه و بلند)، فیلمنامه، پویانمایی، تیزر و نماهنگ تولید شده در فاصله سال های 1398 تا 1400، آثاری با موضوعات روح المپیک و پارالمپیک، مفاهیم صلح و دوستی، ورزش همگانی و سلامت عمومی، ورزش و مبارزه با اعتیاد و بازی های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب رییس هیات انتخاب و داوران جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی

انتصاب رییس هیات انتخاب و داوران جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی