مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-05اجتماعي

وزش شدید باد در همدان/ افزایش یک تا 2 درجه ای دما در بهار


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی همدان از شدت وزش باد در روزهای پنج شنبه و جمعه خبر داد و گفت: سرعت وزش باد 80 کیلومتر بر ساعت همراه با غبار رقیق پیش بینی می شود.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان طی فردا و پس فردا صاف تا قسمتی ابری است اظهار کرد: از روز پنج شنبه تا جمعه وزش شدید باد تا 80 کلیومتر بر ساعت همراه با غبار رقیق پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه جمعه شب و شنبه هفته آینده سامانه بارشی در استان فعال خواهد شد افزود: در مناطق غرب و شمال استان تحت تاثیر این سامانه بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی فصلی ماه های بهار یک تا 2 درجه سانتیگراد از حد نرمال گرم تر خواهد بود ضمن اینکه بارش های بهار نیز کمتر از نرمال پیش بینی شده است.

وی در ادامه از کاهش 23 درصدی بارندگی ها در سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: سال زراعی از مهر آغاز می شود لذا میزان بارش ها از ابتدای مهرماه تا کنون 173 میلیمتر ثبت شده است.

باقری شکیب با تأکید بر اینکه این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال زراعی پیشین که 256 میلیمتر بارندگی ثبت شده، 82 میلیمتر کاهش یافته است تصریح کرد: 225 میلیمتر بارندگی در میانگین بلند مدت ثبت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش شدید باد در همدان/ افزایش یک تا 2 درجه ای دما در بهار

وزش شدید باد در همدان/ افزایش یک تا 2 درجه ای دما در بهار