مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-05سياسي

دولت قصد اصلاح نظام پرداخت یارانه ها را در سال جدید دارد


به طور طبیعی هر چقدر هدفمندسازی یارانه ها با سرعت بیشتری پیش برود شاهد حفظ قدرت خرید مردم خواهیم بود و انشاالله با همکاری مردم و رسانه ها و دولت شاهد اصلاح نظام پرداخت یارانه ها در کشور باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (16 فروردین ماه) در نشست خبری، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، درباره صحبت های رییس جمهور مبنی بر کم ارزش شدن یارانه 45 هزارتومانی و آیا دولت قصد افزایش آن را دارد؟، اظهار داشت: گفته رییس جمهور به نقل از مدیران اقتصادی دولت قبل بود یعنی عدد مذکور در گزارش ها و آمارهای دولت گذشته بوده و طبیعتاً این مورد نشان می دهد که الگوی یارانه های فعلی الگوی مناسبی نیست.

وی افزود: در سند تحول دولت، برای هدفمند سازی یارانه ها و اصلاح نظام پرداخت یارانه ها مسیر مجزایی طراحی و پیش بینی شده از این رو باید اصلاح نظام پرداخت را در دستور کار قرار دهیم تا اینگونه ناکارا برای مردم نباشد.

سخنگوی دولت گفت: به طور طبیعی هر چقدر هدفمندسازی یارانه ها با سرعت بیشتری پیش برود شاهد حفظ قدرت خرید مردم خواهیم بود و انشاالله با همکاری مردم و رسانه ها و دولت شاهد اصلاح نظام پرداخت یارانه ها در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت قصد اصلاح نظام پرداخت یارانه ها را در سال جدید دارد

دولت قصد اصلاح نظام پرداخت یارانه ها را در سال جدید دارد