مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-05دانش

استانداری آب کمتری به کشاورزان برساند، اما جریان رود تا نیمه خرداد جاری باشد


حسین محمدرضایی، عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه مطالبه کشاورزان شرق اصفهان جریان داشتن آب در زاینده رود تا 20 خرداد است، - عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان با اشاره به اینکه نرسیدن آب تا نیمه خرداد، کشاورزان را متضرر می کند، گفت: استانداری می تواند حجم کمتری از آب را آزاد کند؛ اما جریان رود دائمی باشد.

حسین محمدرضایی، عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه مطالبه کشاورزان شرق اصفهان جریان داشتن آب در زاینده رود تا 20 خرداد است، گفت: با 10 روز آبیاری، مقدار آب برای هر زمین بسیار کم می شود و با این ترتیب کشت آماده کشاورزان خشک می شود و از بین می رود.

محمدرضایی با بیان اینکه هر کشاورز برای هر کشت در هر هکتار بین 10 تا 15 میلیون تومان هزینه کرده است، گفت: حدود 2 و 8 دهم درصد زمین های کشاورزی کل کشور در استان اصفهان است و نشان می دهد که کشاورزی در اصفهان نسبت به کل کشور بیشتر است.

وی افزود: با این روش آب رساندن به زمین های کشاورزی به ویژه شرق اصفهان، کشاورزان نه تنها به سود نمی رسند که متضرر هم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری آب کمتری به کشاورزان برساند، اما جریان رود تا نیمه خرداد جاری باشد

استانداری آب کمتری به کشاورزان برساند، اما جریان رود تا نیمه خرداد جاری باشد