مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-05اقتصادي

سطح فعالیت دارندگان نماد الکترونیکی بدون ستاره دوبرابر شد


مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد با توجه به بررسی ها و تصمیم گیری های انجام شده در سال جاری سطح فعالیت اینماد بدون ستاره دو برابر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، پس از ابلاغ اجرای الزام اینماد کسب وکارهای اینترنتی برای پرداختیارها توسط متولی شبکه پرداخت کشور در خردادماه سال 1400، اینماد بدون ستاره به عنوان راهکار پیشنهادی بخش خصوصی برای کسب وکارهای خرد مطرح و پس از برگزاری جلسات کارشناسی بین مرکز تتا، بانک مرکزی، شرکت شاپرک و بخش خصوصی با محوریت سازمان نظام صنفی رایانه ای، نهایی و به عنوان بخشی از تدابیر مشترک جهت اجرای بهینه الزام اینماد برای پرداختیارها طی اطلاعیه رسمی در شهریورماه منتشر گردید.

اینماد بدون ستاره در واقع فرآیند ساده ‎ شده اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب وکارهای خرد است که به عنوان اولین تجربه مجوز ثبت- محور در کشور صرفاً با احراز هویت و دامنه عملیاتی شده و ظرف چند دقیقه قابل دریافت است.

البته به منظور مدیریت ریسک ناشی از عدم انجام احرازهای دیگر در فرآیند اصلی اینماد و جلوگیری از بروز تخلفات و کلاهبرداری های گسترده، کسب وکار خرد به گونه ای تعریف شد که تعداد و مجموع مبلغ تراکنش های آن در ماه به ترتیب کمتر از 50 عدد و 50 میلیون تومان باشد و این موضوع به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح فعالیت دارندگان نماد الکترونیکی بدون ستاره دوبرابر شد

سطح فعالیت دارندگان نماد الکترونیکی بدون ستاره دوبرابر شد