مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-05سياسي

استقرار شرکت های دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام تسهیل می شود 


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: - ایسنا/البرز مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: با هدف تحقق هر چه بیشتر شعار سال زمینه  استقرار شرکت های دانش بنیان با اولویت صنایع مرتبط با آی.

تی و آی.

سی.

تی در این منطقه تسهیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر قنبرپور اظهار کرد: هم اکنون حدود 20 شرکت دانش بنیان در این منطقه با اشتغال 400 نفری در حوزه های مختلف در حال فعالیت هستند که بنا داریم با توسعه زیر ساخت ها در فاز چهار که در هفت ناحیه در حال آماده سازی است بتوانیم تعداد بیشتری از این شرکت ها را مستقر کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین برنامه های پیش روی در منطقه ویژه اقتصادی پیام، تبدیل این منطقه به بزرگ ترین مرکز داده کشور است به همین منظور اولویت استقرار شرکت های دانش بنیان با صنایع و واحدهای مرتبط با آی.

تی و آی.

سی.

تی است.

قنبرپور در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه مشوق هایی برای استقرار شرکت های دانش بنیان در پیام اشاره کرد و گفت: این امکان وجود دارد که تا سقف 25 درصد بر روی اجاره بها زمین و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شرکت های دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام تسهیل می شود 

استقرار شرکت های دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام تسهیل می شود