مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-05پزشكي

عبور آمار واکسیناسیون فارس از 8 میلیون دُز


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که با مشارکت خوب مردم، آمار واکسیناسیون علیه کرونا در استان فارس از مرز 8 میلیون دُز عبور کرده است.

- عباس رضاییان زاده سه شنبه 16 فروردین در جلسه ستاد مدیریت کرونای علوم پزشکی شیراز، با قدردانی از مشارکت مردم فارس در اجرای برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس، گفت: با همکاری سازنده مردم استان فارس از ابتدای پروژه ملی واکسیناسیون علیه کروناویروس که تا کنون نیز ادامه داشته است، بیش از هشت میلیون دز واکسن کرونا در استان فارس تزریق شده است.

او این سطح از ایمن سازی طی ماه های اخیر را دارای نقشی موثر در مدیریت بهتر این بیماری و کاهش پیامدهای ناگوار آن عنوان کرد که با تلاش شبانه روزی مجموعه سلامت استان، حمایت مسوولان ارشد استان، همکاری سازمان ها و ادارات، همراهی اصحاب رسانه و همچنین مشارکت آگاهانه مردم استان، محقق شده است.

معاون بهداشت دانشگاه در ادامه با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر دز واکسن کرونا در استان فارس افزود: در حال حاضر تزریق دُزهای سه گانه واکسن کرونا در فارس به ترتیب به 93 و چهار دهم درصد در دُز اول، 87 و چهار دهم درصد در دُز دوم و 47 و 9 دهم درصد در دُز سوم رسیده است که از استقبال مناسب مردم استان از این اقدام سلامت محور و حضور در مراکز و پایگاه های واکسیناسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور آمار واکسیناسیون فارس از 8 میلیون دُز

عبور آمار واکسیناسیون فارس از 8 میلیون دُز