مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-05سياسي

ساخت نیروگاه 360 مگاواتی ایرانی دارخوین در دستور کار است


پروژه نیروگاهی تمام ایرانی را در کنار رآکتورهای تحقیقاتی مورد نیاز سازمان در برنامه توسعه قرار دارد و دستور ساخت آن در اسفند 1400 صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در دیدار با جمعی از مدیران و کارکنان صنعت هسته ای کشورمان، طی سخنانی اظهار داشت: امیدوارم از برکات و فرصت های ماه مبارک رمضان حداکثر بهره برداری را داشته باشیم، چراکه ماه های رجب، شعبان و رمضان فرصتی است که خداوند برای بندگانش فراهم کرده تا تقرب پیدا کنند و حساب ها صاف شود تا ان شاالله آنچه در اعمالمان باقی می ماند، عمل صالح باشد و روزی ما همان زندگی جاودانه ای باشد که خداوند متعال آن را برای بندگان خود تقدیر کرده است.

وی ادامه داد: خدا قوت به همکاران عزیز می گویم و از زحمات شما در سالی که گذشت تشکر می کنم و امیدواریم که انرژی مضاعفی را در تعطیلات و این ایام به دست آورده و برای یک سال پر تلاش و موثر؛ مهیا باشید.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: امیدوارم سال 1401 را به نقطه عطف از تلاش و کوشش بی وقفه در سازمان تبدیل کنیم و به لطف الهی در ماه های گذشته تلاش کردیم که دغدغه های مهمی که وجود داشت و همچنین کاستی هایی که داشتیم را بررسی و احصاء کنیم و برای برون رفت از آنها، نقشه راه و برنامه ریزی داشته باشیم به نحوی که همکاران سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نیروگاه 360 مگاواتی ایرانی دارخوین در دستور کار است

ساخت نیروگاه 360 مگاواتی ایرانی دارخوین در دستور کار است