مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-05اقتصادي

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی


در نتیجه پیگیری های «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی، صندوق توسعه ملی آمادگی خود برای حمایت از واحدهای اقتصادی استان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی طی دیدار با مدیرعامل صندوق توسعه ملی که با محوریت ارائه راهکارهای عملیاتی به منظور تخصیص تسهیلات ارزی به طرح توسعه کویر تایر انجام شد، از اهتمام این صندوق در حمایت از سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته تشکر کرد.

وی با اشاره به جایگاه کویرتایر در اقتصاد خراسان جنوبی، بیان داشت: شرکت کویرتایر با سهم20 درصدی، در تولید تایرهای سواری در کشور نقش به سزایی دارد.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تمجید از طرح توسعه و سرمایه گذاری کویر تایر، متذکر شد: کویر تایر با اجرای این طرح ، به تولید تایر ماشین آلات معدنی، اتوبوسی، باری و کشاورزی خواهد پرداخت.

قناعت تصریح کرد: این طرح با اشتغالزایی خوبی که به همراه دارد در رفع بیکاری منطقه بسیار مؤثر است و می تواند به توسعه خراسان جنوبی کمک شایانی کند.

وی با تأکید بر دانش بنیان بودن این طرح، گفت: ورود شرکت های دانش بنیان به اجرای این طرح در راستای تحقق شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین دانش فنی را به کشور منتقل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی