مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-05سياسي

ابلاغ الزامات قانونی حدود الهی تکریم ماه مبارک رمضان در مازندران


طی بیانیه مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر، فرماندهی انتظامی و دادستانی مرکز استان مازندران در خصوص حفظ حدود الهی در ماه مبارک رمضان، الزامات قانونی به منظور تکریم ماه مبارک و مراعات حال روزه داران ابلاغ شد.

- ایسنا/مازندران طی بیانیه مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر، فرماندهی انتظامی و دادستانی مرکز استان مازندران در خصوص حفظ حدود الهی در ماه مبارک رمضان، الزامات قانونی به منظور تکریم ماه مبارک و مراعات حال روزه داران ابلاغ شد.

در این بیانیه آمده است: یا أیُّها الَّذینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیکُم الصیام کَما کُتِبَ عَلی الَّذینَ مِن قَبلِکُم لَعَلَّکُم تَتَّقُون (بقره آیه 183) باید امر به معروف و نهی از منکر کنید، وگرنه اشرار به شما حکومت می کنند، آنگاه خوبان شما دعا می کنند، ولی دعایشان مستجاب نمی شود.

(امام کاظم(ص)) احترام به آموزه های دینی و حریم سایر افراد از نکات برجسته فرهنگی ملتهاست که بوضوح در سابقه تمدنی و تاریخی ایران بزرگ که نماد پیروی از آموزه های ائمه معصومین علیهم السلام و الگوی تمام عیار برآمده از ارزشهای الهی و دینی می باشد قابل ملاحظه است؛ یکی از این آموزه های قابل تقدیس در جامعه اسلامی-ایرانی، ماه مبارک رمضان است که فرصت ذی قیمت برای پرداختن به ارزشهای معنوی و پالایش جان و روان در این ضیافت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ الزامات قانونی حدود الهی تکریم ماه مبارک رمضان در مازندران

ابلاغ الزامات قانونی حدود الهی تکریم ماه مبارک رمضان در مازندران