مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-05بين الملل

کمک 2.9 میلیون دلاری آمریکا به مرزبانی تاجیکستان


سفارت آمریکا در دوشنبه به منظور تامین امنیت مرزی به نیروهای مرزبانی تاجیکستان کامیون، کیت قطعات برای وسایل نقلیه و بیسیم رادیویی به ارزش حدود 3 میلیون دلار اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سفارت آمریکا در تاجیکستان به نیروهای مرزبانی این کشور به مبلغ حدود 3 میلیون دلار دستگاه های واکی تاجیک، کامیون و کیت قطعات برای وسایل نقلیه، اهدا کرد.

مراسم تحویل دستگاه های مذکور  با مشارکت بریجیت واکر کاردار سفارت آمریکا در دوشنبه و عادل جان ناصرزاده معاون فرمانده نیروهای مرزبانی تاجیکستان برگزار شد.

کاردار سفارت آمریکا ضمن سخنانی در این مراسم گفت: در 20 سال گذشته ما در زمینه تامین امنیت مرزها، مقابله با تهدید تروریسم، جلوگیری از گسترش سلاح های هسته ای، مقابله با قاچاق مواد مخدر و افراط گرایی خشونت آمیز با تاجیکستان همکاری می کنیم.

وی افزود: طی این مدت به دلیل مشارکت بسیار خود ما، بیش از 60 میلیون دلار کمک در بخش امنیتی به تاجیکستان اختصاص داده ایم که طی دو سال آینده اجرا و تحویل خواهد شد.

کاردار سفارت آمریکا با بیان این که ما به فعالیت های خود برای آینده روشن تر ادامه خواهیم داد، گفت که زمانی که برای تقویت امنیت منطقه ای با هم کار می کنیم، قوی تر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2.9 میلیون دلاری آمریکا به مرزبانی تاجیکستان

کمک 2.9 میلیون دلاری آمریکا به مرزبانی تاجیکستان