مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-05سياسي

نماینده ارومیه: اعتبارات دریاچه ارومیه را پرداخت کنید


نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم از رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه خواست تا قبل از سفر به استان آذربایجان غربی و ارومیه بودجه دریاچه ارومیه را پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه خواست تا قبل از سفر به استان آذربایجان غربی و ارومیه بودجه دریاچه ارومیه را پرداخت کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه دریاچه ارومیه دومین دریاچه شور جهان است، گفت: دریاچه ارومیه، پارک ملی قلب آذربایجان، هویت ملت ایران و مردم آذربایجان بوده و احیای آن مطالبه مردم این منطقه است.

هزینه های زیادی برای احیای این دریاچه شده است؛ اما در نهایت به خاطر چند صد میلیارد که مطالبه پیمانکاران و کشاورزان است، آب به دریاچه ارومیه نرسیده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از نامه همراه 12 نماینده مجلس و در خواست از رییس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت اعتبارات دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: خارج کردن دستگاه های TBR نیاز به هزینه دارد لذا از مسئولان درخواست داریم این اعتبارات را تخصیص دهند.

انتظار داریم دریاچه ارومیه امسال احیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ارومیه: اعتبارات دریاچه ارومیه را پرداخت کنید

نماینده ارومیه: اعتبارات دریاچه ارومیه را پرداخت کنید