مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-05سياسي

در تمامی برنامه های فرهنگی مسجد محوری مورد تاکید است


فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اهتمام جدی دولت سیزدهم به مباحث فرهنگی، گفت: امروز نیازمند ‏طرح ها و ایده های کاربردی در حوزه فرهنگی هستیم و در تمامی موضوعات و برنامه ها، - در تمامی برنامه های فرهنگی " مسجد محوری" مورد تاکید است ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اهتمام جدی دولت سیزدهم به مباحث فرهنگی، گفت: امروز نیازمند ‏طرح ها و ایده های کاربردی در حوزه فرهنگی هستیم و در تمامی موضوعات و برنامه ها، " مسجد ‏محوری" مورد تاکید است.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سلمان اسماعیلی سه شنبه 16 فروردین ماه، در نشست شورای فرهنگ عمومی ملایر که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، افزود: دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی اهتمام جدی به مباحث فرهنگی دارد و از سوی دیگر موضوع فرهنگ اولویت نخست کشور است و اقتصاد و سیاست ذیل فرهنگ قرار دارد و باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه نگران تهاجم فرهنگی و معضلات فرهنگی هستیم و فضای مجازی نیز این معضلات را تشدید کرده است، ادامه داد: با وجود معضلات و مشکلات، اقدامات فرهنگی بزرگی طی 43 سال پیروزی انقلاب در کشور انجام شده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه از نظر فرهنگی ضعف ها و ایراداتی داریم که باید در جلسات شورا با جامع نگری رفع شود، افزود: موضوعات روز به ویژه ماه مبارک رمضان، خانواده و سبک ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تمامی برنامه های فرهنگی مسجد محوری مورد تاکید است

در تمامی برنامه های فرهنگی مسجد محوری مورد تاکید است