مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-05حوادث

گرد و خاک شدید محور هراز ناشی از ریزش دیواره معدن بود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: گرد و خاک ناشی از رانش کوه و ریزش دیواره معدن در محور هراز در معدن بخش خصوصی بود که خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت مالی و جانی در پی نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن جهانیان، به وقوع گرد و خاک شدید در محور هراز اشاره کرد و گفت: این گرد و خاک ناشی از ریزش کوه در معدن بخش خصوصی بود که خوشبختانه عصر روز گذشته، مشکل حل شد.

وی با بیان اینکه یک معدن در حاشیه راه و کنار رودخانه اقدام به خاک برداری کرده بود، عنوان کرد: گزارشی از انفجار اعلام نشده است و به دنبال برداشت از معدن همزمان با موج دوم بازگشت ها، رانش کوه و ریزش معدن رخ داد.

جهانیان تاکید کرد: معدن مورد نظر و محور هراز از یکدیگر فاصله دارند و بین آن ها رودخانه وجود دارد، به همین سبب سنگ ها به جاده و مسافران آسیب نرساند و تنها گرد و خاک ناشی از ریزش به سطح جاده منتقل شد و ایجاد وحشت کرد.

وی با اشاره به وجود گرد و خاک شدید در محور هراز، اظهار کرد: نیروهای سازمان راهداری استان با هماهنگی با سازمان آتش نشانی تا صبح امروز در محل مذکور حضور داشتند تا حادثه ای برای مسافران ایجاد نشود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ یک از مسافران آسیب ندید و این حادثه هیچ خسارت مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک شدید محور هراز ناشی از ریزش دیواره معدن بود

گرد و خاک شدید محور هراز ناشی از ریزش دیواره معدن بود