مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-05سياسي

خسارت 3700 میلیارد تومانی سرما به پسته رفسنجان/وزارتخانه و دولت چاره اندیشی کنند


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: سرما به بیش از 50 هزارهکتار از باغات پسته شهرستان رفسنجان خسارتی بیش از 3700 میلیارد تومان وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی امروز اظهار کرد: در سطح استان کرمان 9 هزار میلیارد تومان برآورد خسارت سرمازدگی به محصول پسته شده است که بیش از 3700 میلیارد تومان خسارت در رفسنجان و یک هزار و 250 میلیارد تومان هم خسارت شهرستان انار است که در شهرستان رفسنجان 50 هزار هکتار از 80 هزار هکتار سطح زیر کشت و شهرستان انار 12 هزار هکتار از 18 هزار هکتار سطح زیر کشت پسته خسارت دیده اند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عنوان کرد: هماهنگ کردیم که هرچه زودتر جلسه ای با نمایندگان شهرستان هایی که محصول پسته دارند ازجمله نمایندگان رفسنجان، زرند، سیرجان و کرمان و دست اندرکاران امر کشاورزی ازجمله جهاد کشاورزی، بیمه مرکزی و بانک کشاورزی برگزار شود که مقرر شد این جلسه روز سه شنبه با حضور افراد نام برده در مجلس برگزار و راهکار جبران خسارت کشاورزان را بررسی و مصوباتی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بنده هم طی دیداری که روز گذشته با وزیر جهاد کشاورزی داشتم گفتند سعی می کنم هفته آینده کارشناس بیمه را به استان بفرستم ، که ضرورت دارد جهاد کشاورزی آماده باشد که برای کشاورزان که چند سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 3700 میلیارد تومانی سرما به پسته رفسنجان/وزارتخانه و دولت چاره اندیشی کنند

خسارت 3700 میلیارد تومانی سرما به پسته رفسنجان/وزارتخانه و دولت چاره اندیشی کنند