مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-05حوادث

ارائه خدمات امدادی هلال احمر زنجان برای آسیب دیدگان 71 حادثه


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر استان از 26 اسفند سال گذشته تا پایان 15 فروردین در قالب طرح امداد و نجات نوروی امسال برای آسیب دیدگان 71 حادثه امدادرسانی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران به عملیات های امدادی هلال احمر در طرح نوروزی اشاره و اظهار کرد: از 26 اسفند سال گذشته تا پایان 15 فروردین ماه جاری 124 تیم عملیاتی با 327 نجاتگر برای 217 نفر امدادرسانی کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در این حوادث 507 نفر متاثر از حادثه و 503 نفر نیز آسیب دیده بودند که چهار نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست داد.

 وی گفت: این حوادث 159 مصدوم  برجا گذاشت که نیروهای عملیاتی هلال احمر استان زنجان 15 نفر از مصدومان را برای مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.

موسوی ادامه داد: نوروز امسال  71 حادثه در جاده های زنجان، خدابنده، ابهر، خرم دره و طارم اتفاق افتاده است.

وی یادآوری کرد: در این تعداد عملیات های امداد و نجات آمبولانس، خودروی نجات، کمک دار سبک و ست هیدرولیک نجات بکارگیری شده است.

موسوی گفت: 11 پایگاه ثابت و چهار پایگاه امداد و نجات جاده ای موقت نیز در مسیرهای ارتباطی پرتردد و پر خطر این استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی مستقر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات امدادی هلال احمر زنجان برای آسیب دیدگان 71 حادثه

ارائه خدمات امدادی هلال احمر زنجان برای آسیب دیدگان 71 حادثه