مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-05سياسي

تصویب 162 طرح اشتغال زا در خوزستان/استان باید از روزمرگی خارج شود


استاندار خوزستان بر ضرورت جذب اعتبارات و تسهیلات لازم برای تولید دانش بنیان تاکید کرد و گفت: استان باید از مسیر روزمرگی خارج شود.

- ، صادق خلیلیان ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی خوزستان که با حضور مسؤولان دستگاه های اجرایی برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت جذب اعتبارات و تسهیلات لازم برای تولید در استان بیان کرد: در این نشست همچنین بر موضوع جذب اعتبارات و تسهیلات برای تولید بر پایه دانش الزامات لازم صورت گرفت.

خلیلیان خطاب به مسئولان دستگاه ها افزود: طرح هایی در اولویت قرار گیرد که دانش بنیان و اشتغال زا باشند چون استان باید از مسیر روزمرگی خارج شود.

وی با اشاره به مصوبات حاصل از این نشست گفت :162 طرح با اعتبار یک هزار و 650 میلیارد تومان از تبصره 18 تصویب شد که باعث ایجاد اشتغال و توسعه در استان می شود.

استاندار خوزستان بر رفع مشکلات با برنامه ریزی و ظرفیت ها تاکید کرد و گفت: ساخت بیمارستان اندیکا یکی از اولویت های این شهرستان است.

خلیلیان بر فعالیت های صورت گرفته در اندیکا پس از زلزله اخیر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی در 6 ماه گذشته به خصوص در بحث ساخت خانه انجام شده است.

وی ضمن ابراز امیدواری از روند ساخت و بازسازی منازل آسیب دیده در اندیکا تصریح کرد: امید است تا پایان خردادماه کار بازسازی و ساخت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 162 طرح اشتغال زا در خوزستان/استان باید از روزمرگی خارج شود

تصویب 162 طرح اشتغال زا در خوزستان/استان باید از روزمرگی خارج شود