مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-05سياسي

مردم تبریز ناراضی هستند!


دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه وضعیت آسفالت شهر به هیچ وجه قابل دفاع نیست، گفت: همواره کمبود در این راستا اعلام شده ولی باید نارضایتی مردم را رفع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اولویت های آسفالت سال 1401 شهرداری در بیست و پنجمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز به صورت کامل و جامع بررسی شد.

روح الله رشیدی رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز امروز در بیست و پنجمین جلسه ی کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: دستور جلسه امروز مربوط به موضوع آسفالت بوده که قرار است در این راستا طی سال جاری اقدامات جدی صورت گیرد.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: موضوع آسفالت و مشکلات مربوط به آن با انباشتی از نارضایتی شهروندان همراه است که با یاری خداوند امسال نواقصات را حل خواهیم کرد.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: می خواهیم امسال دغدغه هایی که در خصوص آسفالت معابر داریم را رفع کنیم و نگرانی ها را کاهش دهیم.

رشیدی افزود: بهتر است در خصوص آسفالت سطح شهر نظارت بیشتری صورت گیرد و موضوع آسفالت مجدد به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد تا معابر شهری ساماندهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تبریز ناراضی هستند!

مردم تبریز ناراضی هستند!