مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-05سياسي

حجت الاسلام شفیعی، سردار گمنام بود


رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: اگر قاسم سلیمانی سردار جبهه مقاومت بود، حاج آقا شفیعی، سلیمانی جبهه فرهنگی و سردار گمنام بود.

- دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در مراسم گرامیداشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی که امروز (16 فروردین ماه) در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: کتابی در مورد خاطرات، منش، بزرگی و زندگی حجت الاسلام و المسلمین شفیعی تدوین خواهد شد تا حق مطلب در خصوص ایشان ادا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حاج آقا شفیغی بسیار با محبت، با صفا، بصیر و دانا بود و مشورت با وی همیشه سازنده بود.

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: حجت الاسلام و المسلمین انسانی متعادل و ولایت مدار بود.

همیشه سرمشق و نمونه ای برای ما بود به گونه ای که هر زمانی به مشکلی برمی خوردیم، یکی از مشاوران اصلی، وی بود زیرا حاج آقا شفیعی مشاوری امین و عادل و در کنار روسای دانشگاه ها و پرسنل بود.

جانگران نژاد بیان کرد: در دوران زندگی حاج آقا شفیعی مسئولیت های مختلفی در تهران به وی پیشنهاد شد اما این پینشهادات را قبول نکرد زیرا وظیفه شناسی خاصی در مقابل والدین و خانواده داشت.

وی افزود: اگر قاسم سلیمانی سردار جبهه مقاومت بود، حاج آقا شفیعی، سلیمانی جبهه فرهنگی و سردار گمنام بود؛ امیدوارم رفتار و من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام شفیعی، سردار گمنام بود

حجت الاسلام شفیعی، سردار گمنام بود