مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-05سياسي

رسانه ها ظرفیت مردمی پانزدهمین نمایشگاه قرآن را به تصویر بکشند


دبیر پانزدهمین نمایشگاه قرآن مشهد گفت: رسالت رسانه ها این است که در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد ظرفیت مردمی را به تصویر کشیده شود تا این حرکت مردمی به شکست منجر نشود.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر پانزدهمین نمایشگاه قرآن مشهد گفت: رسالت رسانه ها این است که در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد ظرفیت مردمی را به تصویر کشیده شود تا این حرکت مردمی به شکست منجر نشود.

حجت الاسلام حجت مجیدی بیلندی سه شنبه، 16 فروردین ماه، در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بیان کرد: با توجه به 2 سال وقفه در ایام کرونا و اینکه تصمیم بر آن شد نمایشگاه به صورت منطقه ای برگزار شود.

بنا داریم از این فرصت استفاده کرده و به معرفی ظرفیت های مردمی بپردازیم.

وی افزود: موضوع بازطراحی فعالیت های موسسات و تشکل های مردمی مورد توجه ما در برگزاری این دوره از نمایشگاه است؛ لذا معتقدیم در سال 1401 و در گام دوم انقلاب نیز موسسات باید به سمت گام دوم انقلاب حرکت کنند که این نمایشگاه فرصتی برای شناسایی خلاقیت و ظرفیت های جدید موسسات قرآنی است تا در این مسیر حرکت کنند.

دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در خصوص فعالیت های اتحادیه موسسات قرآنی استان اظهار کرد: در اتحادیه موسسات قرآنی خراسان رضوی 400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها ظرفیت مردمی پانزدهمین نمایشگاه قرآن را به تصویر بکشند

رسانه ها ظرفیت مردمی پانزدهمین نمایشگاه قرآن را به تصویر بکشند