مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-05بين الملل

روسیه، مداخله آمریکا در پاکستان را بی شرمانه خواند


تحولات سیاسی در پاکستان شکی باقی نمی گذارد که ایالات متحده قصد دارد عمران خان نخست وزیر پاکستان را مجازات کند.

- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه مداخله ایالات متحده در امور داخلی پاکستان را شرم آور دانست و گفت: واشنگتن درپی مجازات عمران خان به دلیل سفر رسمی وی به مسکو و دیدار با پوتین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رسانه های پاکستانی روز سه شنبه این اظهارات را به نقل از ماریا زاخارووا عنوان کردند؛ جایی که وی موضع گیری ایالات متحده آمریکا علیه سیاست مستقل خارجی پاکستان و سفر اخیر نخست وزیر این کشور به روسیه را به شدت مورد سرزنش قرار داد.

وی اظهار داشت: تحولات سیاسی در پاکستان شکی باقی نمی گذارد که ایالات متحده قصد دارد عمران خان نخست وزیر پاکستان را مجازات کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه آمریکا و همتایان غربی آن را را به اعمال فشار ناهنجار بر نخست وزیر پاکستان و تعیین اولتیماتوم برای دولت این کشور متهم کرد.

وی افزود که نخست وزیر پاکستان به طور مرتب از مداخله خارجی و توطئه علیه وی برای براندازی دولت سخن گفته است لذا روسیه امیدوارم است تا مردم پاکستان با حضور در انتخابات آتی از این شرایط مطلع باشند.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در نشست خبری خود درباره تحولات اخیر در پاکستان گفت: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه، مداخله آمریکا در پاکستان را بی شرمانه خواند

روسیه، مداخله آمریکا در پاکستان را بی شرمانه خواند