مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-05بين الملل

روسیه: نظامیان اوکراینی حتی حاضرند شهروندان خود را بکُشند


مقام های مسکو بار دیگر تاکید کردند که ادعاهای اوکراین مبنی بر وقوع جنایت جنگی توسط نیروهای روسی در این کشور، پروپاگاندا و عملیات روانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، دولت روسیه امروز (سه شنبه) ادعاهای غرب  درباره اینکه نظامیان این کشور در اوکراین مرتکب جنایات جنگی شده اند، رد کرده و این اتهامات را به عنوان تبلیغات جعلی که توسط نیروهای ویژه اوکراینی برای تخریب مسکو انجام شده است، توصیف کرد.

دیمیتری مدودف معاون دبیر شورای امنیت ملی روسیه در این باره گفت: اینها جعلیاتی هستند که در تخیل بدبینانه پروپاگاندای اوکراینی رشد کرده اند .

به نوشته خبرگزاری رویترز ، وزارت دفاع روسیه نیز خبر داد شواهدی در دست دارد که نشان می دهد سازمان موسوم به مرکز اصلی هفتادودوم عملیات روانی اوکراین به انجام چنین تبلیغاتی در روستایی در 23 کیلومتری شمال غرب کی یف و همچنین در سومی، کونوتوپ و دیگر شهرها کمک کرده است.

این وزارتخانه توضیح داد: نظامیان مرکز هفتادودوم عملیات روانی اوکراین فیلمبرداری صحنه ای دیگری از غیرنظامیانی که گفته می شود در اثر اقدامات خشونت آمیز نیروهای مسلح روسیه کشته شده اند، انجام دادند .

بر اساس این گزارش، روسیه هر گونه نقشی در کشتار غیرنظامیانی که تصاویر ادعایی از آنها توسط اوکراین منتشر شده را رد کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: نظامیان اوکراینی حتی حاضرند شهروندان خود را بکُشند

روسیه: نظامیان اوکراینی حتی حاضرند شهروندان خود را بکُشند