مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-05سياسي

نقش مهم هنرمندان و فعالان فرهنگی در تحقق شعار سال


معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان، نقش و رسالت هنرمندان و فعالان فرهنگی را در جهاد تبیین و نیز زمینه سازی برای تحقق شعار سال تولید، - ایسنا/سمنان معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان، نقش و رسالت هنرمندان و فعالان فرهنگی را در جهاد تبیین و نیز زمینه سازی برای تحقق شعار سال "تولید، دانش بنیان اشتغال آفرین" بسیار مهم خواند و گفت: دستگاه های فرهنگی نیز باید در این زمینه به تلاش های خود بیفزایند.

احمد ریواده 16 فروردین ماه در بازدید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و در نشستی با فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان اظهار کرد: انتظار می رود که اصحاب رسانه نیز در سال 1401 در این خصوص تلاش و فعالیت مضاعفی داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم حرکت برای تحقق اهداف مقام معظم رهبری در سند گام دوم انقلاب، به تاکید حضرت آیت الله خامنه ای بر جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: در این عرصه همه قشرها به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و دستگاههای همسو با فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه و رسالت خطیری بر عهده دارند.

ریواده، فرهنگ را در تمدن سازی زیربنا خواند و گفت: در این زمینه همه فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی، نخبگان فرهنگی و اجتماعی باید تلاش کنند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به محوریتی که در امور فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم هنرمندان و فعالان فرهنگی در تحقق شعار سال

نقش مهم هنرمندان و فعالان فرهنگی در تحقق شعار سال