مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-05سياسي

وقتی تخصص در کنار روحیه جهادی صرف خدمت به مردم می شود


گروه جهادی شهید صدرزاده شهرستان فیروزآباد آماده ارائه خدمات رسانی به هم نوعان خود در زمینه های عمرانی، فرهنگی و پزشکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، گروه های جهادی مجموعه ای منسجم از افراد داوطلب مردمی است که برای کمک به فقر و محرومیت در روستاها و مناطق محروم تلاش می کنند و یکی از مهم ترین ویژگی های حرکت جهادی اخلاص است و فرد جهادگر تمام افعال و رفتارش را برای خدا انجام می دهد و هدف نهایی او کسب رضایت حق تعالی است.

این حرکت های جهادی منحصر به زمان و یا مکان خاصی نیست و فرد جهادگر در همه حال و در هر مکانی و در هر شغلی می تواند کار جهادی انجام دهد و از جمله ویژگی های حرکت جهادی آن است که فرد به تنهایی هم می تواند کار جهادی انجام دهد اما زیبایی کارهای جهادی در این است که دیگران را هم در این مسیر وارد عرصه الهی نماید و بر فضای جامعه نیز تاثیر بگذارند و این چنین دیگران را هم در این امر خیر سهیم کنند که در این صورت هم خیر دنیا و هم خیر آخرت نصیب همه آن ها می شود.

در استان فارس و شهرستان فیروزآباد گروه جهادی شهید صدرزاده نمونه ای بارز و متشکل از جوانان بسیجی، غیور و انقلابی است، آن ها دست به دست هم داده اند تا بتوانند در شهرستان و روستاهای اطراف گرد محرومیت و فقر را بزدایند و هم نوعان خود را به آرامش، آن هم به معنی واقعی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تخصص در کنار روحیه جهادی صرف خدمت به مردم می شود

وقتی تخصص در کنار روحیه جهادی صرف خدمت به مردم می شود