مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-05ورزشي

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه فوتبال گل گهر و پدیده مشهد


فرمانده انتظامی سیرجان از اجرای یک سری تمهیدات ترافیکی و انتظامی ویژه مسابقه فوتبال گل گهر با پدیده مشهد در این شهر خبر داد.

- اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه فوتبال"گل گهر و پدیده مشهد" ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی سیرجان از اجرای یک سری تمهیدات ترافیکی و انتظامی ویژه مسابقه فوتبال "گل گهر با پدیده مشهد "در این شهر خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیر سبتکی در تشریح این خبر گفت: دیدار تیم های گل گهر سیرجان و پدیده مشهد ساعت 20 سه شنبه 16 فروردین ماه 1401 در محل ورزشگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی واقع در کوی مسکونی گل گهر در بلوار دکتر طاهر صفارزاده برگزار می شود.

وی افزود: به منظور انضباط بخشی به امور این رویداد ورزشی و جلوگیری از ایجاد بی نظمی ترافیکی، در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از جمله در خیابان های قهرمان، مدال و المپیک از ساعت 16 ممنوعیت تردد خواهیم داشت و شهروندان و تماشگران می توانند با پارک خودروهایشان در بلوار دکتر صفارزاده وارد ورزشگاه شوند.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: با توجه به برگزاری این مسابقه با حضور تماشاگر، نیروهای سختکوش انتظامی شهرستان و یگان ویژه استان پیش از شروع بازی در ورزشگاه مستقر شده و نسبت به کنترل ورزشگاه و درب های ورودی اقدام و زمینه را برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقه فراهم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه فوتبال گل گهر و پدیده مشهد

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه فوتبال گل گهر و پدیده مشهد