مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 16:522022-04-05فرهنگي

بازدید 3 هزار گردشگر از خانه موزه سیمین و جلال و اخوان ثالث


سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از بازدید بیش از سه هزار نفر گردشگر از خانه موزه سیمین و جلال و اخوان ثالث در ایام نوروز خبر داد.

- ، محمد مویدی با اشاره به اینکه روزانه بیش از 300 نفر از خانه موزه سیمین و جلال و اخوان ثالث بازدید کردند، گفت: از 4 تا 11 فروردین ماه بیش از سه هزار نفر از شهروندان این مجموعه ها را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند که این امر نشانه اقبال اهالی فرهنگ و اقشار مختلف جامعه از مراکز فرهنگی است.

به گفته سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از این میان نیز حدود 500 نفر به صورت رایگان از دو خانه موزه بازدید کردند.

وی ادامه داد: حفظ و نگهداشت این آثار ملی، با برگزاری نشست ها و اتفاق های ادبی و فرهنگی می تواند در شعر و ادبیات معاصر تأثیر گذار بوده و به مکانی برای فعالیت ها و تولیدات خلاق فرهنگی هنری تبدیل شود.

مویدی با اشاره به اینکه بزرگداشت مفاخر هر کشوری نمایش فرهنگ و شکوه آن کشور است، بیان کرد: با برنامه ریزی مناسب و دقیق می توان هرچه بهتر و بیشتر از این ظرفیت برای ارتقای سطح فرهنگ جامعه استفاده کرد.

سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران افزود: این شرکت آمادگی دارد تا با نهادهای فرهنگی برای بهره مندی از تجربیات موفق خانه موزه سیمین دانشور و جلال آل احمد و اخوان ثالث ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 3 هزار گردشگر از خانه موزه سیمین و جلال و اخوان ثالث

بازدید 3 هزار گردشگر از خانه موزه سیمین و جلال و اخوان ثالث