مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 17:172022-04-05اقتصادي

ضرب الاجل دو ماهه به مالکان مسکن مهر برای دریافت دفترچه اقساط


نزدیک به 243 هزار نفر از مشتریان بانک مسکن هنوز مسکن مهرشان را قسط بندی نکرده اند، البته حدود 162 هزار واحد از این تعداد هنوز واحدهایشان تکمیل و تحویل نشده که مشمول این بند قانونی نیستند.

- نزدیک به 243 هزار نفر از مشتریان بانک مسکن هنوز مسکن مهرشان را قسط بندی نکرده اند، البته حدود 162 هزار واحد از این تعداد هنوز واحدهایشان تکمیل و تحویل نشده که مشمول این بند قانونی نیستند.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: مالکان واحدهای مسکونی مهر مستقر در واحدها که هنوز دفترچه اقساط را دریافت نکردند تا خردادماه فرصت دارند دفترچه اقساط را دریافت و نسبت به پرداخت با نرخ سود پایین اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از وزارت راه وشهرسازی، محمود شایان در خصوص بند 4 تبصره 11 قانون بودجه 1401 مبنی بر ضرب الاجل دو ماهه به مالکان مسکن مهر برای تبدیل قرارداد تسهیلات بانک مسکن به قرارداد اقساطی مسکن توضیحاتی ارایه کرد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: نزدیک به 243 هزار نفر از مشتریان بانک مسکن هنوز مسکن مهرشان را قسط بندی نکرده اند، البته حدود 162 هزار واحد از این تعداد هنوز واحدهایشان تکمیل و تحویل نشده که مشمول این بند قانونی نیستند.

شایان ادامه داد: حدود 81 هزار نفر از مجموع 243 هزار نفر، واحدهای مسکونی مهر را تحویل گرفتند که بنا به دلایل مختلفی از جمله فروش واحد و دیگر موارد هنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل دو ماهه به مالکان مسکن مهر برای دریافت دفترچه اقساط

ضرب الاجل دو ماهه به مالکان مسکن مهر برای دریافت دفترچه اقساط