مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-05سياسي

هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای تبیین شخصیت شهید آوینی است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی، فرصتی برای تبیین شخصیت و دیدگاه هنرشناختی شهید آوینی است - ، جعفر طاهری در نشست بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی که با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی برگزار شد، بر ضرورت هم افزایی و تعامل فرهنگی و اجرایی تمامی ارگان ها و سازمان ها در راستای گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بایستی تمام برنامه های هنری را با نگاه تحولی دنبال کنیم، افزود: ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در تمامی شهرستان ها به دبیری فرمانداران تشکیل شده و انتظار می رود اقدامات خوبی در سال پیش رو رقم بخورد.

وی از ارزیابی اقدامات و فعالیت های دستگاهها در این خصوص و تقدیر از برترین ها از سوی مجموعه فرمانداری و استانداری فارس خبر داد.

طاهری خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنرمندان متخصص و متعهدی همچون شهید آوینی پا به عرصه هنر و ادبیات کشور گذاشته و آثار بدیع و خلاقانه ای را در حوزه هنر خلق کرده و سبک جدیدی از هنر را ارائه کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز با بیان اینکه هنر انقلاب برگرفته از اندیشه های حضرت امام (ره) و با تکیه بر آموزه های دینی، توانسته است مردم آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای تبیین شخصیت شهید آوینی است

هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای تبیین شخصیت شهید آوینی است