مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 17:522022-04-05اقتصادي

پوشش 39 درصدی تزریق دز سوم واکسن کرونا در خراسان جنوبی


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: تاکنون تنها 39/1 درصد از واجدان شرایط نسبت به تزریق دز سوم کرونا در استان اقدام کرده اند.

- غلامرضا شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در شبانه روز گذشته از مجموع 529 تست سریع و ملکولی انجام شده در راستای تشخیص کرونا 158 بیمار مبتلا به این بیماری در سطح استان شناسایی شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد 77 نفر مربوط به بیرجند، شش مورد بشرویه، شش مورد خوسف، دو مورد درمیان، هفت مورد زیرکوه، چهار مورد سرایان، یک مورد سربیشه، 13 مورد طبس، 9 مورد فردوس، 21 مورد قاین و 12 مورد مربوط به نهبندان بوده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 39 بیمار تنفسی در بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد 32 نفر کرونا مثبت هستند، یادآور شد: 11 نف از بیماران کرونا مثبت در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و متاسفانه حال عمومی سه نفر از این بیماران نامساعد است.

شریف زاده اضافه کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته فوتی جدیدی بر اثر کرونا در استان وجود نداشته بنابراین مجموع فوتی ها بر اثر این بیماری از ابتدای همه گیری این بیماری تاکنون در عدد یک هزار و 432 نفر ثاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 39 درصدی تزریق دز سوم واکسن کرونا در خراسان جنوبی

پوشش 39 درصدی تزریق دز سوم واکسن کرونا در خراسان جنوبی