مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-05سياسي

همایش بین المللی هورامان؛ ثبت جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار برگزار می شود


همایش بین المللی «هورامان؛ ثبت جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار» اواخر تیرماه به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می شود.

- همایش بین المللی "هورامان؛ ثبت جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار" برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه همایش بین المللی هورامان؛ ثبت جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار اواخر تیرماه به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می شود.

دکتر تورج زینی وند دبیر کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی همایش بین المللی هورامان؛ ثبت جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار در نشست هماهنگی این همایش اظهار کرد: پیرو ثبت جهانی هورامان از منظر فرهنگی و زمینه سازی جهت دستیابی به توسعه پایدار این منطقه، برگزاری همایش بین المللی با عنوان هورامان؛ ثبت جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار در دستور کار دانشگاه رازی قرار گرفته است.

وی با تأکید بر هم افزایی دستگاه های اجرایی مربوطه در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر همایش بین المللی هورامان؛ ثبت جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار ابراز امیدواری کرد: این همایش توجه پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و سایر مجامع علمی در سراسر جهان را به منطقه فاخر ملی و جهانی هورامان معطوف می کند.

زینی وند بر استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی برای اطلاع رسانی گسترده همایش بین المللی هورامان؛ ثبت جهانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی هورامان؛ ثبت جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار برگزار می شود

همایش بین المللی هورامان؛ ثبت جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار برگزار می شود