مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 18:572022-04-05سياسي

1440 ایثارگر استان تهران تبدیل وضعیت شدند


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از کسب رتبه برتر در حوزه اشتغال و کارآفرینی در سال 1400 خبر داد و گفت: بیش از 1440 ایثارگر مشمول شاغل در دستگاه های اجرایی یا تبدیل وضعیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عبدالله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در نخستین نشست شورای اداری استان در سال جدید که عصر امروز در تالار آبگینه تهران برگزار شد، اظهار کرد: امسال فصل نو شدن طبیعت با بهار معنوی انسان متقارن شد تا زمینه تحول و تولدی دیگر برای انسان ها فراهم شود.

وی گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذراری شده، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در حوزه اشتغال و کارآفرینی رتبه برتر را در سال 1400 کسب کرد و این امر نشان از تحقق سیاست های بنیاد در راستای حل مشکلات ایثارگران در حوزه اشتغال و کارآفرینی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران افزود: با توجه به پیام های نوروزی مقام معظم رهبری در سال های گذشته با نامگذاری عمدتا از جنس اقتصادی، اهمیت این موضوع بیش از پیش نشان دهنده آن است که کشور و سیاست های کلان آن باید به سمت و سویی حرکت کند که چرخه ای اقتصادی با قدرت بیشتری به حرکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1440 ایثارگر استان تهران تبدیل وضعیت شدند

1440 ایثارگر استان تهران تبدیل وضعیت شدند