مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 20:222022-04-05پزشكي

انجام بیش از 8 هزار ماموریت اورژانسی نوروزی در گیلان


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از انجام بیش از 8000 ماموریت اورژانسی در طرح سلامت نوروزی در این استان خبر داد.

- دکتر پیمان اسدی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی مطابق سنوات قبل با دستور وزارت بهداشت از 25 سفند ماه آغاز شد تا 15 فروردین ماه خاتمه یافت، اظهار کرد: در طول طرح سلامت نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی گیلان 23 هزار و 303 تماس مردمی داشته است که از این بین 8756 مورد آن به ماموریت اورژانسی ختم شده است.

وی با اشاره به تعداد 7455 مورد ماموریت غیر ترافیکی افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریت های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده و در این مدت 34 مورد امدادرسانی به مسمومین با منوکسید کربن نیز انجام شده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان تصریح کرد: تعداد 1310 مورد از ماموریت های انجام شده نیز مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

اسدی در خصوص تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا ویروس در این مدت، گفت: تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان بودند.

وی یادآور شد: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان با 74 پایگاه شهری و جاده ای 625 نیروی عملیاتی و 90 دستگاه آمبولانس خدمات خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 8 هزار ماموریت اورژانسی نوروزی در گیلان

انجام بیش از 8 هزار ماموریت اورژانسی نوروزی در گیلان