مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 21:472022-04-05ورزشي

استقلال تعارف پرسپولیس را پس زد/ پیکان ترمز تیم مجیدی را کشید


تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در شرایطی که حدود 50 دقیقه با یک بازیکن کمتر مقابل پیکان بازی کرد، به یک نتیجه تساوی دست یافت تا فاصله 6 امتیازی اش با پرسپولیس حفظ شود.

- ، در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم های استقلال و پیکان امروز سه شنبه به مصاف هم رفتند که تقابل دو تیم در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی شروع شد، تلاش بازیکنان استقلال و پیکان ثمری نداشت؛ آن هم در شرایطی که استقلال از اواخر نیمه نخست با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

ترکیب استقلال و پیکان فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای این بازی تیمش را با سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل داسیلوا (اخراج - 41) صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، عزیزبک آمانوف (68 - سبحان خاقانی)، امیرحسین حسین زاده (68 - امیرعلی صادقی)، کوین یامگا و رودی ژستد (46 - روزبه چشمی) به زمین فرستاد.

پیکان هم با هدایت مجتبی حسینی با محمد ناصری، امیرحسین رنگرز جدی، بهروز نوروزی فرد، اسماعیل بابایی، محمدعلی فرامرزی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی (80- پیمان رنجبری)، محمد قاسمی نژاد (73 - جواد آزاده)، میلاد بدرقه، مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی (80 - محمدحسین فلاح) برابر استقلال قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال تعارف پرسپولیس را پس زد/ پیکان ترمز تیم مجیدی را کشید

استقلال تعارف پرسپولیس را پس زد/ پیکان ترمز تیم مجیدی را کشید